FAQ
Poniżej przedstawiono listę pytań i odpowiedzi bez specjalnego ostylowania.
-
Pytanie: W jaki sposób złożyć reklamację?
Odpowiedź:Reklamację można złożyć poprzez wysłanie wiadomości na kontakt na stronie internetowej Jana Niezbędnego.
-
Pytanie: Gdzie można kupić produkty Jana Niezbędnego?
Odpowiedź:Produkty Jana Niezbędnego dostępne są w większości sklepów sieci międzynarodowych oraz w lokalnych sklepach osiedlowych. Jeśli jednak mają Państwo problem ze znalezieniem jakiegoś produktu, prosimy o wysłanie pytania na kontakt na stronie internetowej Jana Niezbędnego.
-
Pytanie: Czy Jan Niezbędny prowadzi sprzedaż internetową?
Odpowiedź:Firma Sarantis właściciel marki Jan Niezbędny nie prowadzi sprzedaży internetowej.
-
Pytanie: Co zrobić gdy zabraknie klipsów do rękawa do pieczenia?
Odpowiedź:Kiedy zabraknie klipsów dodanych do rękawa do pieczenia, polecamy odcięcie dwóch wąskich pasków z krawędzi rękawa i zawiązania ich na brzegach jak wstążkę. Zapewni to odpowiednią szczelność rękawa.
Zobacz
więcej na YouTubeDołącz do nas
Porada dnia
Jak nie tracić witaminy C z sałaty?
Aby w sałacie pozostało dużo witaminy C - nie krój jej nożem, lecz tuż przed przyrządzeniem ...