Konsumencki Lider Jakości

Jan Niezbędny otrzymuje kolejne wyróżnienia!

JAN NIEZBĘDNY po raz kolejny otrzymał prestiżowe tytuły SUPERBRANDS 2015/16 i CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2015/16 - nagrody dla najsilniejszych marek w Polsce, przyznawane na podstawie rekomendacji konsumentów oraz oceny wizerunku marki przez ekspertów.

Badanie, we współpracy z ARC Rynek i Opinia, zostało przeprowadzone we wrześniu b.r. na próbie przekraczającej N=15 055 i uwzględniało ponad 2300 marek konsumenckich. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz (po raz pierwszy) kapitał marki, a wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy.

 

Jan Niezbędny uzyskał najwyższy współczynnik spontanicznej znajomości marki tzw. Top of Mind – 52%. Oznacza to, że aż 52% respondentów, na pytanie „jaką markę produktów gospodarstwa domowego Pan/Pani zna” odpowiedziało i to na pierwszym miejscu: Jan Niezbędny. Dla porównania – ten wskaźnik dla marki Vileda wyniósł 17%, dla Gosi - 1%, Stelli - 1%, Paclana - 1% (pozostałe marki poniżej 1%). Wynik nie sumuje się do 100%, ponieważ część pytanych osób nie wskazała żadnej marki.

 

Jan Niezbędny uzyskał także najwyższy współczynnik wspomaganej znajomości marki – 88% (respondenci mieli wskazać, które z wskazanych marek są im znane). Dla porównania – Vileda 70%, Stella 35%, Paclan 26%, Gosia 23%, Anna Zaradna 19, a Scotch Brite 12%. Również chęć polecania marki Jan Niezbędny była bardzo wysoka – aż 79%.

 

Kolejną zaszczytną nagrodą, otrzymaną przez Jana Niezbędnego, jest KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI – GRAND PRIX 2015 – tytuł nadany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, na podstawie badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych przez firmę badawczą Codework. Jan Niezbędny otrzymał trzy złote godła, czyli najwyższe nagrody, w każdej badanej kategorii: "Worki na śmieci", "Artykuły do sprzątania domu" i "Produkty do pakowania i przechowywania żywności”.

 

  • W kategorii Produkty do pakowania i przechowywania żywności przebadano 1 084 respondentów
  • Worki na śmieci - 734 respondentów
  • Artykuły do sprzątania domu - 1129 respondentów

 

Jako że Jan Niezbędny uzyskał najwyższe noty w każdej z powyższych kategorii, został uhonorowany specjalnym tytułem i godłem GRAND PRIX 2015. Kapituła Programu Konsumencki Lider Jakości podczas przeprowadzania badania przyznała Janowi Niezbędnemu również nagrodę DEBIUT ROKU 2015, dla obu nowych linii produktowych: deski do prasowania i suszarki do ubrań.  

Tytuł Superbrands 2015/16 oraz Created in Poland Superbrands 2015/16