Nowa kampania internetowa Jana Niezbędnego

Nowa kampania internetowa Jana Niezbędnego

Z przyjemnością informujemy, że Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię edukacyjną promującą zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Kampania ma zwrócić uwagę na to, ile witamin tracimy w procesie przygotowywania posiłków.

Z przyjemnością informujemy, że Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię edukacyjną promującą zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Kampania ma zwrócić uwagę na to, ile witamin tracimy w procesie przygotowywania posiłków.

Z przyjemnością informujemy, że Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię edukacyjną promującą zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Kampania ma zwrócić uwagę na to, ile witamin tracimy w procesie przygotowywania posiłków.

Jej główną osią jest wyjątkowa strona internetowa www.iletracisz.pl. Po raz pierwszy treści eksperckie dotyczące zdrowego gotowania zostały zaprezentowane w tak interaktywny i odważny sposób. Za kreację kampanii odpowiada Unia Interactive, a za media - Value Media. Działania PR prowadzi Raczkiewicz – Chenczke Consultants.

Celem odważnych działań jest zwrócenie uwagi na utratę witamin w procesie przygotowywania posiłków i przekonanie konsumentów do wyboru takiej formy gotowania, dzięki której potrawy zachowują jak najwięcej wartości odżywczych – czyli gotowania na parze. Po raz pierwszy temat zdrowego odżywiania został potraktowany tak nowocześnie.

Nowa strona jest wyjątkowa dzięki połączeniu odważnych layoutów budzących skojarzenia ze średniowiecznymi torturami z nowatorskim, interaktywnym sposobem prezentacji treści eksperckich. Wizualizacje prezentują brokuły powieszone na szubienicy i papryki przysmażane na krześle elektrycznym, co kieruje uwagę odbiorcy na problem zabijania witamin w przygotowywanych posiłkach.

Magnesem dla internautów zainteresowanych zdrową dietą będzie wirtualny ekspert. Użytkownicy będą mogli zapoznać się z poradami na temat zdrowego przyrządzania posiłków opracowanymi przez dietytyka Ewę Sypnik z poradni Dietosfera.

Chętni wyliczą, ile wartości odżywczych tracą w przypadku konkretnych potraw przygotowanych w różny sposób i sprawdzą swoją wiedzę o zdrowym odżywianiu w interaktywnym quizie.

Każdy, kto będzie chciał skonsultować wybrane zagadnienie żywieniowe z ekspertem, będzie miał możliwość zadać mu dodatkowe pytanie poprzez formularz na stronie lub wziąć udział w video czacie. Dodatkową atrakcją jest konkurs dla internautów, polegający na zaprojektowaniu koszulki promującej zdrowe gotowanie na parze.

Kampania wspiera produkt: torebki do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej Jana Niezbędnego. To jedyny taki produkt dostępny na polskim rynku.


“Jesteśmy specjalistą od wspierania Polaków w codziennych zadaniach domowych – produkty Jana Niezbędnego pomagają utrzymywać czystość, piec, gotować. Nowe torebki do gotowania na parze w kuchenkach mikrofalowych to kolejne ułatwienie, które proponujemy naszym Klientom. W szybki i prosty sposób będą bowiem mogli przygotować dania na parze nie tracąc witamin i pozostałych wartości odżywczych”
– mówi Anna Orłowska, Marketing Manager marki Jan Niezbędny.

Przez najbliższy miesiąc kampania będzie promowana na stronie wp.pl. Intensywne działania w internecie potrwają miesiąc. Równolegle aktywności promujące gotowanie na parze będą prowadzone także na Facebooku.

Więcej informacji: www.iletracisz.pl