Złoty Laur konsumenta dla marki Jan Niezbędny

Złoty Laur konsumenta dla marki Jan Niezbędny

Marka Jan Niezbędny otrzymała "Złoty Laur Konsumenta 2005" w konkursie organizowanym przez Przegląd Gospodarczy (dodatek do Gazety Prawnej). Nagrodę przyznano w kategorii "Opakowania na żywność".Konkurs "Laur Konsumenta 2005" to ogólnopolski sondaż, w którym Polacy wskazali na najwyżej cenione przez siebie produkty i marki. Najlepszym przypadły kolejno złote, srebrne i brązowe godła oraz wyróżnienia. W badaniach prowadzanych od grudnia 2004 roku pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa wzięło udział ponad 6 000 osób. Oceniano m.in. jakość produktu oraz chęć jego rekomendacji, przywiązanie klienta do danej marki oraz czynniki wpływające na decyzję zakupu.Wszystkim Konsumentom dziękujemy za wyrazy uznania i wysoką ocenę produktów Jana Niezbędnego!