FAQ
Poniżej przedstawiono listę pytań i odpowiedzi bez specjalnego ostylowania.
-
Pytanie: W jaki sposób złożyć reklamację?
Odpowiedź:Reklamację można złożyć poprzez wysłanie wiadomości na kontakt na stronie internetowej Jana Niezbędnego.
-
Pytanie: Gdzie można kupić produkty Jana Niezbędnego?
Odpowiedź:Produkty Jana Niezbędnego dostępne są w większości sklepów sieci międzynarodowych oraz w lokalnych sklepach osiedlowych. Jeśli jednak mają Państwo problem ze znalezieniem jakiegoś produktu, prosimy o wysłanie pytania na kontakt na stronie internetowej Jana Niezbędnego.
-
Pytanie: Czy Jan Niezbędny prowadzi sprzedaż internetową?
Odpowiedź:Firma Sarantis właściciel marki Jan Niezbędny nie prowadzi sprzedaży internetowej.
-
Pytanie: Co zrobić gdy zabraknie klipsów do rękawa do pieczenia?
Odpowiedź:Kiedy zabraknie klipsów dodanych do rękawa do pieczenia, polecamy odcięcie dwóch wąskich pasków z krawędzi rękawa i zawiązania ich na brzegach jak wstążkę. Zapewni to odpowiednią szczelność rękawa.
Zobacz
więcej na YouTubeDołącz do nas
Porada dnia
Jaki jest sposób na ciepłą piżamę?
Aby Twoja piżama była ciepła zanim skończysz się kąpać - połóż ją na kaloryferze.