FAQ

Poniżej przedstawiono listę pytań i odpowiedzi bez specjalnego ostylowania.

  • Pytanie: W jaki sposób złożyć reklamację?

    rozwiń
    Odpowiedź:

    Reklamację można złożyć poprzez wysłanie wiadomości na kontakt na stronie internetowej Jana Niezbędnego.

  • Pytanie: Gdzie można kupić produkty Jana Niezbędnego?

    rozwiń
    Odpowiedź:

    Produkty Jana Niezbędnego dostępne są w większości sklepów sieci międzynarodowych oraz w lokalnych sklepach osiedlowych. Jeśli jednak mają Państwo problem ze znalezieniem jakiegoś produktu, prosimy o wysłanie pytania na kontakt na stronie internetowej Jana Niezbędnego.

  • Pytanie: Czy Jan Niezbędny prowadzi sprzedaż internetową?

    rozwiń
    Odpowiedź:

    Firma Sarantis właściciel marki Jan Niezbędny nie prowadzi sprzedaży internetowej.

  • Pytanie: Co zrobić gdy zabraknie klipsów do rękawa do pieczenia?

    rozwiń
    Odpowiedź:

    Kiedy zabraknie klipsów dodanych do rękawa do pieczenia, polecamy odcięcie dwóch wąskich pasków z krawędzi rękawa i zawiązania ich na brzegach jak wstążkę. Zapewni to odpowiednią szczelność rękawa.