Wyróżnienie dla worków Jana Niezbędnego w konkursie „Złoty Paragon 2012”

Wyróżnienie dla worków Jana Niezbędnego w konkursie „Złoty Paragon 2012”

Produkt Jana Niezbędnego zyskał przychylność czytelników miesięcznika Hurt & Detal – ogólnopolskiego pisma FMCG, jednego z najbardziej liczących się na rynku prasy handlowej.  Przyznali oni nagrody „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty i usługi rynku FMCG. 

Podczas drugiej edycji konkursu organizowanego przez miesięcznik Hurt & Detal, Jan Niezbędny zdobył wyróżnienie za worki HG Eko-natura 35 l. w kategorii „lider sprzedaży – produkty ekologiczne i BIO”. Do rywalizacji o „Złote Paragony” przystąpiło ponad 350 produktów w 55 kategoriach.

Przedstawiciele Kupców Polskich wraz z redakcją miesięcznika Hurt & Detal 24 maja 2012 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie wręczyli 61 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2012” i 110 Wyróżnień.  Miło nam, że wśród tak zacnego grona, Jan Niezbędny został doceniony przez czytelników i ekspertów miesięcznika Hurt & Detal jako marka jednego z najbardziej konkurencyjnych produktów na rynku.

Jan Niezbędny był już wielokrotnie doceniany przez konsumentów, otrzymując nagrody, tj. Laur Konsumenta (w 2011 już po raz siódmy), Odkrycie Roku, Eko Laur, a także wyróżnienie - Marka Wysokiej Reputacji oraz dwa prestiżowe tytuły – „Dobry Produkt 2011” oraz „Superbrand 2012” będąc tym samym niekwestionowanym liderem na rynku wśród produktów domowego użytku.